سام نازنین ماسام نازنین ما، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کودکانه

....

1392/10/28 14:25
نویسنده : مامان آیدا
394 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کم شدن بتام از 50 به 41 ،عدد بتای 140 روز چهارشنبه ترسناک بود حتی دوباره پنجشنبه هم بالا رفته بود. ولی بعد از اون دیروز بتام 36  شده. نمی دونم بگم خطر رفع شده یا نه!! دو هفته پیش هم از 91 رسید به 20 و همه خیالشون راحت شده بود که بعد دوباره رفت روی 50!!! فسقلی داری اون تو چیکار می کنی؟!! بد نیست ما رو هم در جریان بگذاری ها!! شاید کاری از دستمون بر بیاد!! والا!!! دوباره شنبه آینده میرم تیتر میدم. شاید اینبار به امید خدا خلاص شده باشم. آخه درد های زیر دلم کمتر شده و فقط گاه و بیگاه اذیتم میکنه!! حال روحیم قاطییه حسابی. گمونم دارم سرما هم میخورم. شایدم مال آلودگی هوا باشه. قرمزی و التهاب چشمام رو که  میدونم دلیلش چیه.چشمک

دارم میرم سفر شاید کمی آشفتگی هامو درمان کنم. یکم خلوت نیاز دارم. یکم نفس می خوام بعد از این همه بالا و پایین های این چند وقته. شاید تسکینی پیدا کنم برای این دل پاره پاره!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان سهند و سپهر
9 دی 92 11:30
سفر بی خطر خوش خبر برگردی آیدا جونم خصوصی هم چک کن
مامان آیدا
پاسخ
ممنون عزیزم
مهتاب
9 دی 92 11:36
آیداجون حتما به این سفر برو عزیزم واقعا روحیت عوض میشه بعد که برگشتی از نو و با انرژی تمام شروع کن منم روزی که سقط داشتم بعدش سریع رفتم سفر چون اگه نمیرفتم واقعا دیوونه میشدم انشالله به زودی زود خبرای خوبی ازت بخونم گلم
مامان آیدا
پاسخ
ممنون گلم. ایشاالله منم زود زود کلی خبر های خوش تو وبت بخونم
mona
9 دی 92 12:09
سلام سوغاتی یادت نره ترجیحا شیرینی اون شهر بابا رمز بده ما هم نوشته هاتو بخونیم ایدا جونم.
مامان آیدا
پاسخ
چشم سوغاتی هم میارم. عکسش رو میگذارم. بعد میشینم پشت کامپیوترم به جاتون همشو میخورم
مژگان
9 دی 92 12:10
عزیز دلم چه کار خوبی امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره و با روحیه خیلی خوب برگردی
مامان آیدا
پاسخ
متچکرم میگم گمونم شما میخوای مستقیم از محل کارت بری بیمارستان نه؟!!! خانمی چرا مرخصی نمیگیری کمی استراحت بدی به خودت و کوچولوت؟!! هر چند که دلم تنگ میشه برات یه عالمه
مامانِ عسل
9 دی 92 12:31
سفر بی خطر عزیزم ما همون آیدای با ذوق خودمون را میخوایم... پس لطفاً شاد و سرحال برگرد و عکس پیتزای خوشگلت را برامون بذار که منتظرش هستم
مامان آیدا
پاسخ
چشم. یادم رفته بود. حتما
مژگان
9 دی 92 13:04
عزیزم باید قول بدین که تند تند بهم سر بزنید راستی امروز رفتم دکتر گفت زایمانت 24 دی باشه خوبه؟!!!!! منم شکه شده بودم، گفتم نه خیلی زوده ، حالا قرار شده 30 دی زایمان کنم برو مسافرت و خوش بگذرون ، بعدش با بچه ها بیاین خونمون کلی خاله زنکی حرف بزنیم امروز آخرین روزه که میام سر کار خیلی دلم تنگ می شه مخصوصا برای شما راستی این فسقلی من 2600 گرم شده و خودم هم 68 کیلو
مامان آیدا
پاسخ
بسلامتی ایشاللههه. رفتم که اینطرف شرکت رو پر کنمهمه عجله دارن زود نی نی شون رو ببینن.شما برعکس چونه میزنی؟!!! واییی که من می خورمششش عزیز دلمو!!یه نینی لپو میشه تا یه ماه دیگه.ولی خودت خوب وزنت رو نگه داشتی. آفریننن!!! من از همین الان دلم برات تنگ شده!!! میام ایشاالله پیشت
مامان سهند و سپهر
9 دی 92 13:10
عزیزمممممممممم هرچه از دوست رسد نکوست هرجا میری بهت خوش بگذره خانومی. بوسسسسسسسسسس
ادی
9 دی 92 13:18
در پناه خدا .برو حسابی استراحت کن عزیزم
نیلوفر
9 دی 92 17:34
خوش بگذره عزیزم. بهترین تصمیم و گرفتی. مرخصی از هر فکر و خیالی. این چند روز و فقط و فقط برای خودتون خوش بگذرونید.
مامان فرزانه
13 دی 92 22:39
ای جان عزیزم ایشالله هر جایی که میری غم و دردات رو بذاری و شاد و سر حال برگردی
مامان آیدا
پاسخ
ممنون ازت دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد